تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبرداد :

تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت، ۱۸ هزار بشکه ان‌جی‌ال و ۱۰ هزار بشکه نفت در این شرکت تولید می‌شود.
تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،هوشنگ صیدالی در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت راهبردی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین شرکت تولید کننده نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: روزانه 630 هزار بشکه نفت، 18 هزار بشکه ان‌جی‌ال و 10 هزار بشکه نفتا در این شرکت تولید می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال 96، اظهار داشت: پارسال تعهد تولید ما در دو دوره 6 ماهه تعریف شده بود که موفق شدیم بیشتر از سقف تعهد تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: در سال 96 موفق به حذف نفت سوزی شدیم تا از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود، برای این منظور به صورت سیار فرآورش نفت را انجام دادیم.

صیدالی با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی چاه شماره 147 میدان رگ سفید در سال 96، گفت: پارسال با تکیه بر توان و دانش داخلی این شرکت نقشی مهم در مهار آتش سوزی و فوران چاه 147 رگ سفید در زمان 58 روز ایفا کرد.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت سازندگان داخلی به کار می‌گیریم تا بتوانیم سبب اشتغال زایی شویم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر اهمیت حمایت از کالای ایرانی، تشریح کرد: تاکنون حدود 3200 قلم کالا به ارزش 300 میلیارد ریال با هماهنگی سازندگان داخلی تولید و خریداری شده و در حال استفاده است، بخشی از کالاهای مورد نیاز نیز به صورت مهندسی معکوس در حال تولید است.

صیدالی اظهار کرد: ما به دلیل فرسودگی تجهیزات مشکلاتی داریم، اما تلاش کرده‌ایم با پایش مستمر در همه بخش‌ها مانند خطوط لوله این اثر را کاهش دهیم و پی از بروز حوادث، منشا مشکلات را شناسایی و برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: در شرکت نفت و گاز گچساران خطوط لوله صادراتی به وسیله توپک هوشمند پیگ‌رانی شده است و هم اکنون درحال رفع مشکل در این نقاط هستیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfxydy.w6dvcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما