تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
جالب است ۰
نیروگاه طوس روز جاری عرضه‌کننده ۲۰ هزار کیلووات در هر ساعت برق بار پایه با دوره مصرف ۲۲ اردیبهشت ۹۷ و دوره تحویل هفتگی در تابلوی فیزیکی بورس انرژی است.
عرضه ۳ میلیون کیلووات ساعت برق نیروگاه طوس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بازار فیزیکی بورس انرژی، امروز کالاهای «آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز و نفتای سنگین پالایش نفت تهران را در رینگ داخلی و آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز را در رینگ بین الملل عرضه می کند.

بر اساس این گزارش، از نکات مهم عرضه های روز جاری می‌توان به تداوم عرضه‌های نفتای سنگین پالایش نفت تهران اشاره کرد. از سویی دیگر، برای چهارمین بار طی ماه جاری، پالایش نفت تهران اقدام به عرضه نفتای سنگین تولیدی خود خواهد کرد که با این عرضه حجم عرضه‌های نفتای سنگین پالایش نفت تهران در اردیبهشت ماه به 16 هزار تن می‌رسد.

لازم به ذکر است، در بازار فیزیکی بورس انرژی، کالاهای «آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 402 و حلال 404 پالایش نفت تبریز، بوتان، پروپان و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندرامام و رافینت و بوتان پالایش نفت کرمانشاه» را در رینگ داخلی و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مبدا انبار نفت کرمان و سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت اراک را در رینگ بین الملل عرضه کرد که حجم کل معاملات صورت‌گرفته به معادل 11.130 تن و به ارزش 335 میلیارد و 707 میلیون ریال رسید.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciyzaz.t1aq52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین