تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸
جالب است ۰
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر :

ساز ناکوک قیمت طلا وسکه با نرخ جهانی طلا

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، افزایش قیمت طلا و سکه را غیرمنطقی دانست وگفت:در حالی قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو شده که قیمت سکه و طلا در کشور رکورد شکنی کرده است.
ساز ناکوک قیمت طلا وسکه با نرخ جهانی طلا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمد کشتی آرای ، درباره قیمت سکه و طلا در بازار گفت:تقاضا برای خرید سکه در یک هفته گذشته با رشد قابل توجهی روبرو شده و در واقع با هجوم تقاضا برای خرید طلای خام در کشور مواجه شده ایم.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، ادامه داد:در چند روز گذشته متقاضیان خرید طلا قصد دارند نقدینگی خود را تبدیل به طلا تبدیل کنند که نتیجه این موضوعات باعث شده قیمت طلا و سکه بصورت غیرمنطقی بالا برود.

قیمت طلا وسکه واقعی نیست

وی با بیان اینکه قیمت طلا وسکه واقعی نیست،تصریح کرد:در حالی قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو شده  است که قیمت سکه و طلا در کشور رکورد شکنی کرده است که این موضوع قابل تامل است چرا که قیمت ها در بازار طلا و سکه از مولفه های اقتصادی پیروی نمی کند.

کشتی آرای در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار  افزود:در زمانی که پیش فروش سکه صورت گرفت بازار به حد اشباع رسید و به تقاضاها پاسخ داده شد اما در هفته گذشته حتی لایه های پایین جامعه در حال تبدیل پول خود به طلا و سکه هستند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، یادآور شد:در جامعه نگرانی از بابت حفظ ارزش دارایی ها وجود دارد و بیشتر یک بحث روانی درباره قیمت ها مطرح است و باید مسئولان به مردم اطمینان دهند تا التهابات مهار شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbg8b8.rhb0apiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما