تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶
جالب است ۰
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران :

آغاز سیر نزولی قیمت سکه در بازار

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران گفت: روند قیمت طلا و سکه به دو دلیل کاهش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی و کاهش تقاضا در هفته گذشته سیر نزولی داشته است.
آغاز سیر نزولی قیمت سکه در بازار
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، محمد کشتی آرای ، در خصوص آخرین شرایط بازار طلا و سکه گفت: روند قیمت طلا و سکه به دو دلیل در هفته گذشته سیر نزولی داشته است. اولین دلیل آن کاهش قیمت جهانی است به صورتی که امروز به هر اونس 1324 دلار رسید است و این کاهش قیمت جهانی تاثیر مستقیم بر روی کاهش قیمت طلا و سکه گذاشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران افزود: در این روز‌ها با پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی شاهد کاهش تقاضا در بازار هستیم به گونه‌ای که با این واگذاری‌ها بازار به حداشباع رسیده و تقاضا تعدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر استقبال‌هایی که در روز‌های ابتدایی واگذاری در بازار مشاهده می‌شد در روز‌های جدید در بازار سکه و طلا وجود ندارد اظهار کرد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان تقاضا برای سکه به صورت طبیعی کاهش می‌یابد که این تاثیر مستقیمی بر روی کاهش قیمت‌ها دارد.

کشتی آرای تصریح کرد: به دلایل ذکر شده قیمت سکه در طول هفته گذشته کاهش حدود 55 هزار تومانی داشته، اما علی رغم این موضوع همچنان حباب حدود 50 هزار تومانی بر روی قیمت سکه وجود دارد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران در پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص افزایش قیمت سکه درزمان تحویل پیش فروش و یا پرداخت پول آن گفت: این شایعه‌هایی است که به هیچ عنوان روی نمی‌دهد، زیرا به صورت قطعی سکه‌ها فروخته شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbfgb8.rhb05piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما