تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
جالب است ۰
رشد محافظه کارانه بورس:

شاخص به رشد ۱۷ واحدی بسنده کرد!

امروز در دومین روز نمایشگاه بین المللی بورس، شاهد رشد ناچیز شاخص و باز هم اختلال در نمایش اطلاعات در بورس تهران بودیم. در این روز شاخص کل با رشد ۱۶.۵ واحدی در ارتفاع ۹۵ هزار و ۵۲۲ واحد ایستاد، شاخص هم وزن نیز با رشد ۲۶ واحدی به مدار ۱۶ هزار و ۶۹۱ واحد رسید.
شاخص به رشد ۱۷ واحدی بسنده کرد!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در پایان معاملات روز جاری شاخص کل در بازاری کم رمق و متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، کگل، شپدیس، شپنا و شتران با رشد اندک حدود 16.5 واحدی به ارتفاع 95,522 رسید که در این بین نمادهای جم همراه بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

ارزش معاملات امروز بورس 137 میلیارد تومان بود که این رقم حاصل جابه جایی تعداد 523 میلیون برگه سهم به ارزش 137 میلیارد تومان در 38 هزار نوبت معاملاتی بود. در این میان وبصادر با 44.5 میلیون بیشترین حجم معاملاتی و فولاد با 2.8 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملاتی بازار را در اختیار داشتند.
امروز نمادهای جم و همراه مجموعا با 101 واحد بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشتند درحالیکه با رشد قیمتی نمادهای کگل، شپدیس، فولاد، شپنا و شتران از افت بیشتر شاخص جلوگیری شد.
در این روز نیز بیشتر نمادهای پربیننده خودرویی بودند درحالیکه وضعیت گروه نهایتا منفی متعادل شد. این درحالی بود که نمادهای گروه فلزات اساسی با توجه به افزایش قیمت های جهانی، عمدتا مثبت بودند در این میان نمادهای فایرا و فمراد صف خرید بودند و فسرب تا آستانه صف خرید رشد کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdkj0f.yt0s56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما