تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
جالب است ۰
درخواست بخش خصوصی از دولت؛

فضای رقابتی‌تری ایجاد کنید

رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران، گفت: از دولت می خواهیم تا فضای رقابتی تری را برای تولید ایجاد کند.
فضای رقابتی‌تری ایجاد کنید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علی سنگینیان رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی،  صنایع، معادن و کشاورزی تهران صبح امروز (سه شنبه) در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، اظهارداشت: تجربه نشان داده که دخالت دولت در تولید موفق نبوده است.  این سیاست اگر ادامه یابد به جز اتلاف منابع نتیجه ای نخواهد داشت و شک ندارم چون این سیاست آسان است متاسفانه باز هم پیگیری می شود.

وی افزود: تجربه ٤۰ سال گذشته نشان می دهد حتی اگر به تولیدکنندگان ارز با نرخ ترجیحی هم داده شود، باعث نمی شود تا آنها توان رقابت داشته باشند. سنگینیان با اشاره به نامناسب بودن فضای کسب و کار در ایران، گفت: از دولت می خواهیم تا فضای رقابتی تری را برای تولید ایجاد کند؛ کسب مجوزهای متعدد، مالیات، بیمه و چندین مورد دیگر باعث می شود تا تولید با مشکل مواجه باشد.

رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با اشاره به نوسانات اخیر ارزی، افزود: در شرایط بازار ارز کسی نمی تواند سرمایه گذاری کرده یا سرمایه خارجی جذب کند. وی همچنین خواستار ورود اتاق تهران به موضوع عوارض خروج از کشور شد و اظهارداشت: من نمی دانم که دولت در زمان خروج از کشور فرد را جریمه می کند یا سرویس بیشتری می دهد؟

https://sarmayegozarionline.ir/vdcae0n6.49ne015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما