تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸
جالب است ۰
امروز شاخص کل بورس تهران با افزایش ۷۷۹ واحدی به ارتفاع ۹۷ هزار و ۱۲۰ واحد رسید که نمادهای فولاد، فارس، فخوز، فملی، کچاد، رانفور و جم بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند.
صنایع صادرات محور شاخص کل را سبزپوش کردند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، شاخص هم وزن علی رغم شاخص کل با افت 155.5 واحدی مواجه شد، ارزش معاملات امروز بورس 2,316 میلیارد ریال بود که این رقم حاصل جابه جایی 1 میلیارد برگه سهم در حدود 81 هزار نوبت معاملاتی بود که وبصادر با 85 میلیون حجم و فولاد با ارزش معاملاتی 21.4 میلیارد تومان به ترتیب بیشترین حجم و ارزش معامله بازار را به خود اختصاص دادند.

نمادهای پربازدید امروز شامل وبصادر، خودرو، خساپا، خکاوه، فولاد، خزامیا و شفا بود که در این بین فولاد صف خرید بود و نمادهای خودوریی همگی افت کردند تا جاییکه خساپا در قمیت 75.8 تومان صف فروش شد که پایین ترین قیمت سهم طی پنج سال اخیر است.
به این ترتیب روز جاری به دنبال جهش دلار تا 6,000 تومان، در بازار شاهد تقاضا برای سهام وابسته به دلار بودیم تا جایی که گروه های فلزات اساسی و کانه های فلزی، مواد و محصولات شیمیایی و پتروپالایشی ها سبزترینهای بازار بودند.
در طرف مقابل گروه های بسیاری مثل خوردویی،  انبوه سازی، سیمانی، غذایی(رشد 4.99 درصدی غسالم و 4.3 درصدی غشاذر علی رغم جو گروه)، قند و شکر (صف خرید قشرین علی رغم جو منفی گروه)، دارویی (رشد 5.97 درصدی ریشمک علی رغم جو گروه) معاملاتی منفی را پشت سر گذاشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbszb8.rhbf0piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین