تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
جالب است ۰
امروز به مدد رشد قیمتی نمادهای مارون، زاگرس، هرمز، خراسان، ارفع و شاوان که از گروه های صادرات محور پالایشی و فلزی هستند و تحت تاثیر رشد نرخ دلار مورد توجه قرار گرفته اند، شاخص فرابورس با افزایش ۱۰.۹۰ واحدی به ۱,۰۹۶ واحد رسید.
نمادهایی از گروه پالایشی و فلزی، آیفکس را مثبت کردند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، امروز به مدد رشد قیمتی نمادهای مارون، زاگرس، هرمز، خراسان، ارفع و شاوان که از گروه های صادرات محور پالایشی و فلزی هستند و تحت تاثیر رشد نرخ دلار مورد توجه قرار گرفته اند، شاخص فرابورس با افزایش 10.90 واحدی به 1,096 واحد رسید.

ارزش معاملات امروز آیفکس در بازارهای پنجگانه 2,511 میلیارد ریال بود که این رقم از جابه جایی تعداد 245 میلیون برگه سهم در 38.5 هزار نوبت معاملاتی نشات گرفته بود.
صدرنشینی امروز آیفکس با بیشترین رشد قیمتی در بازارهای اول و دوم فرابورس به نمادهای ریشمک، فزرین، کیمیا، هرمز، اتکام، خراسان، ارفع، ودی و شاوان تعلق گرفت در طرف مقابل نمادهای زشگزا، ثرود، کی بی سی، کاسپین، غگلستا، وگستر و غفارس در بازار اول و دوم با بیشترین کاهش قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند. در مجموع بازارها نمادهای تسه نیز جزو سبزترینها بودند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcay0n6.49nei15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین