تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
جالب است ۰
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۳۳۱ دلار و ۵۱ سنت رسید.
قیمت جهانی طلا کاهش یافت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در حالی که با مشاهده نشانه هایی از کاهش تنش ها بین آمریکا و کره شمالی، شاخص دلار تقویت شده است، قیمت طلا در معاملات اولیه آسیایی امروز اندکی کاهش داشت، هرچند که ادامه نگرانی ها از جنگ تجاری میان آمریکا و چین همچنان قیمت طلا را تقویت می کند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1331 دلار و 51 سنت رسید. قیمت فلز زرد روز جمعه به پایین ترین رقم بیش از 2 هفته گذشته یعنی 1321 دلار و 16 سنت رسید، اما در پایان معاملات روزانه نیم درصد رشد داشت.

قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.1 درصد کاهش به 1335 دلار و 20 سنت رسید.

شاخص دلار، که معیار ارزیابی ارزش دلار در برابر 6 ارز دیگر جهانی است، امروز با 0.1 درصد افزایش به 90.185 رسید.

یک مقام آمریکایی گفت، کره شمالی برای اولین بار به آمریکا گفته که آماده بحث در خصوص عاری سازی شبه جزیره کره از تسلیحات هسته ای در جریان دیدار کیم جونگ اون، رهبر این کشور با رئیس جمهوری آمریکا است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا دیروز پیش بینی کرد که چین موانع تجاری خود در قبال کالاهای آمریکایی را کاهش خواهد داد. این ابراز خوش بینی در حالی است که تشدید تنش های تجاری بین دو اقتصاد جهان هفته گذشته موجب آسیب دیدن بازارهای مالی شد.

جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا گفته، بانک مرکزی امریکا برای تحت کنترل نگه داشتن تورم احتمالا باید افزایش نرخ بهره را ادامه دهد. وی افزودف هنوز زود است بفهمیم که آیا افزایش تنش های تجاری به اقتصاد آمریکا لطمه می زند یا نه.

اقتصاد آمریکا در ماه مارس کمترین فرصت شغلی را در طی 6 ماه گذشته ایجاد کرد، اما با توجه به افزایش دستمزدها، فدرال رزرو احتمالا توجیه کافی برای افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری را دارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccmmqs.2bq1p8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما