تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲
جالب است ۰
در پایان بازار شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فملی، کگل، جم و فارس با ۶۴ واحد رشد به ارتفاع ۹۷،۱۵۰ واحدی رسید که در این بین فولاد نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته است.
رشد کم جان شاخص و معاملات منفی متعادل گروه‌ها
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در پایان بازار شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فملی، کگل، جم و فارس با 64 واحد رشد به ارتفاع 97،150 واحدی رسید که در این بین فولاد نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته است. شاخص هم وزن با افت 9.9 واحدی به ارتفاع 17 هزار و 334 واحد رسید.

ارزش معاملات بورس امروز حدود 141 میلیارد تومان بود که در این میان بانک صادرات با  5.3 میلیارد تومان پر ارزشترین نماد معاملات را به خود اختصاص داد. نماد این شرکت در صفر تابلو معاملات امروز را به پایان رسانید.
از سویی دیگر صف خرید 350 میلیون تومانی فاراک در گروه منفی ساخت محصولات فلزی جلب توجه میکرد. همینطور شاهد بازدهی 25 درصدی «کفرآور» ظرف 4 روز کاری اخیر در گروه ساخت محصولات کانی غیر فلزی بودیم. معاملات غشهداب در گروه غذایی نیز مورد توجه بود.
در گروه سرمایه گذاری نماد وتوسم به مانند روز کاری قبل با افزایش تقاضا همراه بود  به طوری که تا آستانه صف خرید شدن پیش رفت.
از طرفی گروه خودرو جو منفی متعادل داشت، خکاوه نیز در روز جاری صف خرید خود را عرضه کرد. فلزیها نیز که در روز گذشته مورد تقاضا بودند امروز را منفی متعادل پشت سر گذاشتند. پالایشی ها نیز علی رغم رشد دلار وضعیت متعادل منفی داشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciuqaz.t1ap32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما