تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
جالب است ۰
مدیر بخش تحقیقات کالاهای انرژی بانک بارکلیز به بلومبرگ گفت: ایران در صورت تشدید تحریم‌ها علیه بخش نفتی این کشور می‌تواند برای دور زدن محدودیت‌ها، اقدامات مختلفی مانند ارسال نفت خود به مناطق دیگر انجام دهد.
نفت ایران حتی در صورت تشدید تحریم‌ها همچنان خریدار خواهد داشت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مایکل کوهن در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ اظهار کرد: اقدامات مختلفی است که ایران می‌تواند برای دور زدن تحریم‌ها انجام دهد. ایرانی‌ها در گذشته نفت بیشتری را در بخش نیروی خود استفاده کردند و نفت خود را به مناطق دیگری که می‌توانستند نفت ایران را خریداری کنند، صادر کردند.

با انتصاب جان بولتون به سمت مشاور امنیت ملی آمریکا از سوی دونالد ترامپ، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تحولات آتی درخصوص سیاست واشنگتن در قبال ایران مطرح شده است.

مایکل کوهن گفت: بازار این احتمال را می‌دهد که عرضه ایران تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد اما من نسبت به چنین اتفاقی مطمئن نیستم زیرا ایران می‌تواند نفتش را به مناطق دیگری صادر کند.

جان کیلداف از شرکت "اگین کپیتال" نیز هفته گذشته به شبکه سی ان بی سی گفته بود: حتی اگر تحریم‌های بیشتری علیه ایران وضع شود که به سرمایه‌گذاری در این کشور لطمه بزند و جریان صادرات نفتش را کاهش دهد، بازار به دلیل کاهش عرضه از سوی ونزوئلا، به نفت ایران واقعا احتیاج خواهد داشت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcefn8z.jh8xoi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما