تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
جالب است ۰
استارت آیفکس در سال نو؛

شاخص فرابورس ۴.۸ واحد مثبت شد

آیفکس اولین روز کاری سال ۹۷ را با رشد ۴.۸ واحدی به پایان رساند تا شاخص به ارتفاع ۱,۱۰۱ واحد برسد. در این میان نمادهای مارون، زاگرس، شراز، دماوند و شاوان بیشترین تاثیر مثبت را داشتند و در مقابل میدکو و هرمز با بیشترین تاثیر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
شاخص فرابورس ۴.۸ واحد مثبت شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،، ارزش معاملات بازارهای پنجگانه فرابورس 104 میلیارد تومان بود که این رقم از جابه جایی 125.8 میلیون برگه سهم و حق تقدم در 51.5 هزار نوبت معاملاتی به دست آمده بود که در این یمان تبرک با 70.9 میلیون بیشترین حجم معاملاتی کل بازار فرابورس را در اختیار داشت و با ارزش معاملاتی 9.6 میلیارد تومان در بین نمادهای بازار اول و دوم فرابورس بیشترین ارزش معاملاتی را به خود اختصاص داد.

پربیننده ترین نمادهای بازار فرابورس به ترتیب شامل ذوب، تبرک، زاگرس، زنگان، سمگا، بپاس و ودی بود که در این میان زنگان با 8.43 درصد بیشترین رشد قیمتی را ثبت کرد.

صدرنشینی بازار امروز آیفکس با بیشترین رشد قیمت پایانی به نمادهای ولشرق، زنگان، دبالک، سدبیر، شراز، بساما و بالاس تعلق گرفت. از سویی نمادهای افزا، میدکو، وسبحان، اوان و  زگلدشت در بازار اول و دوم فرابورس بیشترین کاهش قیمتی را به ثبت رسانیدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci5waz.t1apq2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین