تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
جالب است ۰
هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و هر ایرانی امشب۳ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۵۰۰ تومانی یارانه دریافت می کند.
 سهم ۳ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۵۰۰ تومانی هر ایرانی از سبد یارانه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،هشتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفندماه سال جاری ساعت 24 روز امروز (شنبه 26 اسفند 96) به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود. با پرداخت هشتاد و پنجمین یارانه نقدی در آخرین روزهای اسفند، مبلغ یارانه‌ای که به هر ایرانی رسیده، 3 میلیون و 867 هزار و 500 تومان است.

در حالی که منابع پرداخت نقدی یارانه ها در لایحه بودجه 97 ، 23 هزار میلیارد تومان لحاظر شده بوداین منابع در دومرحله در مجلس تغییر  و به بیش از 31 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

برای نخستین بار کلیات لایحه بودجه که به تصویب کمیسیون تلفیق نیز رسیده بود در صحن علنی مجلس رد شد و بار دیگر به کمیسیون تلفیق بازگشت. در کمیسیون تلفیق نمایندگان سقف پرداخت یارانه‌های نقدی را  از 23 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش دادند و این بار مجلس به کلیات لایحه بودجه رای داد. در بودجه 97 نکات مهمی از جمله طرح اشتغال یک میلیون نفر گنجانده شده  که  با تصویب منابع لازم و اجرای صحیح در سال آینده می‌تواند تحولات قابل قبولی در عرصه اشتغال نیروی کار  ایجاد کند. یکی از مهمترین تغییرات لایحه بودجه افزایش 18 هزار میلیارد تومانی منابع عمومی دولت  بود. بر این اساس در حالی که در لایحه دولت این رقم 368 هزارمیلیارد تومان بود در مجلس با افزایش 18 هزار میلیارد تومانی به 386 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، این تغییر در مصارف نیز لحاظ شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca0yn6.49nei15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما