تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
جالب است ۰
بازارهای سهام آسیایی پس از ثابت ماندن نرخ بهره در اروپا و احتمال دیدار سران آمریکا و کره شمالی روندی صعودی داشتند.
 تحرک مثبت بورس‌های آسیایی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،رصد بازارهای سهام در آسیا نشان می دهد: شاخص «نیک کی 225» بورس توکیو 0.3 درصد افزایش یافت و در کره جنوبی، شاخص «کسپی» بیش از یک درصد افزایش یافت. بر اساس این گزارش، شاخص «ام اس سی آی» بازارهای منطقه آسیا - اقیانوسیه به جز ژاپن 0.6 درصد و بورس استرالیا 0.3 درصد افزایش یافت.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روند صعودی بازارها، مستثنی شدن کانادا و مکزیک از تعرفه های وارداتی جدید بر واردات آلومینیوم و فولاد بود که امیدها را نسبت به مستثنی شدن کشورهای بیشتری از این تعرفه ها افزایش داد.

از طرف دیگر بانک مرکزی اروپا در اجلاس خود آن طور که انتظار می رفت نرخ های بهره را بدون تغییر باقی گذاشت و ماریو دراگی رییس این نهاد از آغاز تدریجی فرآیند کنار گذاشتن سیاست های محرک خبر داد که این اتفاق هم تاثیر خود را در بازارهای سهام دنیا از خود بر جای گذاشت.

نوسان قیمت دلار، نفت و طلا

نگاهی به سایر بازارهای مالی نیز حاکی از ادامه نوسان ها است به طور ی که هر دلار با 0.4 درصد افزایش به 106.63 ین رسید. افزون بر این، در بازار نفت، نفت خام آمریکا با 12 سنت افزایش به 60.24 دلار در هر بشکه رسید و نفت خام برنت برای معاملات آتی با 16 سنت افزایش به 63.77 دلار در هر بشکه رسید. همچنین طلا برای تحویل فوری با 0.3 درصد کاهش به 1317.74 دلار در هر اونس رسید.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdos0f.yt0ss6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما