تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
جالب است ۰
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

اهدای ۲۵ هزار نهال رایگان به شهروندان قلب پایتخت به مناسبت هفته درختکاری

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از کاشت ۳ هزار نهال رایگان در خانه های شهروندان قلب تهران خبر داد و گفت: به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی ۲۲ هزار نهال نیز در بوستان های بزرگ منطقه میان شهروندان توزیع می شود.
اهدای ۲۵ هزار نهال رایگان به شهروندان قلب پایتخت به مناسبت هفته درختکاری
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، افشین خدامی با اشاره به اینکه فصل زمستان بهترین زمان برای کاشت نهال است، ادامه داد: شهروندان می توانند جهت دریافت نهال به بوستان های ساعی، لاله، هنرمندان، اسدآبادی، قزل قلعه و بهجت آباد مراجعه کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با تاکید بر آنکه رویکرد شهرداری تهران افزایش سرانه فضای سبز منطقه است، تصریح کرد: طی این سال ها سرانه فضای سبز قلب تهران افزایش قابل توجهی داشته است و به حد استاندارد رسیده است.
خدامی توضیح داد: طرح اهدای نهال و غرس نهال رایگان در خانه های شهروندان به نوعی فرهنگ سازی برای آشتی مردم با طبیعت بوده و اهمیت توجه به فضای سبز را به نسل کودک و نوجوان یادآور می شود.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ اضافه کرد: نهال های سرو، کاج، گردو، گیلاس، زردآلو، گوجه، انار، سیب و گلابی در میان شهروندان توزیع می شود.
خدامی با اشاره به قرار گرفتن ماه پایانی سال و آماده شدن شهروندان برای استقبال از سال جدید گفت: بر همین اساس اداره فضای سبز منطقه، طرح غرس نهال رایگان در منازل شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۶ را اجرا کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccxiqs.2bq1m8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین