تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
جالب است ۰
فرابورس ایران امروز مسیری خلاف جهت بورس تهران برگزید و با رشد ۱۲.۹۰ واحدی به معاملات روزانه خود پایان داد و در سطح ۱,۰۹۱ واحد ایستاد.
 حرکت آیفکس خلاف جهت تیپکس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،امروز نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس و گروه صنایع کاغذ پارس با معاملات مثبت خود بیشترین تاثیر در رشد آیفکس را داشت.

در این روز معاملات خرد فرابورس (بازارهای اول، دوم و پایه) شاهد داد و ستد بیش از 396 میلیون سهم به ارزش بیش از 57 میلیارد تومان در 29 هزار و 775 نوبت معاملاتی بود. نماد معاملاتی ذوب با معامله 25.7 میلیون سهم بالاترین حجم معاملات را در بین نمادهای فعال در این سه بازار به خود اختصاص داد. بیشترین ارزش معاملات خرد نیز به میزان 32.6 میلیارد ریال از آن نماد معاملاتی زنگان شد.

همچنین امروز بیشترین افزایش قیمت به نمادهای قچار، کپرور، افرا، کشرق و غگلپا رسید و در مقابل نماد معاملاتی غمینو، ولبهمن، بهپاک، کمرجانف غدیس و زنگان با بیشترین کاهش قیمت همراه شدند.

رفت و برگشت‌های امروز فرابورس

امروز نمادهای توریل و مارون پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب به همراه نمادهای زنجان و ساروج پس از برگزاری مجمع به گردونه معاملات بازگشتند. در مقابل دماوند به دلیل تعدیل منفی 25 درصدی، ثنور جهت برگزاری مجمع فوق العاده، میهن افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، ثنظام مجمع فوق العاده به همراه وسرمد و وسرمدح برای برگزاری مجمع متوقف گردیدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdxx0f.yt0s96a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین