تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
جالب است ۰
ادامه داد و ستدهای کم فروغ گروه‌های بورسی:

شاخص کل ۱۵۵ واحد عقب نشینی کرد

در پایان معاملات امروز شاهد عقب نشینی ۱۵۵ واحدی شاخص کل تا رسیدن به عدد ۹۷ هزار و ۱۹۸.۷ واحد بودیم. در این میان نمادهای وغدیر، خودرو، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشتند درحالیکه فارس، کچاد و نوین با بیشترین تاثیر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.
شاخص کل ۱۵۵ واحد عقب نشینی کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ارزش معاملات بازار امروز بورس 222 میلیارد تومان بود که از جابه جایی 1 میلیارد و 147 میلیون برگه سهم و حق تقدم در بیش از 67 هزار نوبت معاملاتی حکایت داشت. در این بین نماد خزامیا با حجم 108 میلیون و ارزش معاملاتی 9.4 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات کل بورس را به خود تخصیص داده بود.

امروز نیز اکثر گروه های بازار معاملات متعادل منفی و کم رمقی را پشت سر گذاشتند. به این ترتیب در گروه فلزات اساسی فباهنر با رشد 4.55 درصدی قیمت پایانی، بیشترین افزایش قیمت گروه را داشت. در گروه محصولات شیمیایی شلعاب حوالی 5 درصد مثبت صف خرید بود. شبریز در گروه پالایشی با رشد 1.77 درصدی خودنمایی می کرد و سایر هم گروهی ها عمدتا زیر یک درصد منفی نوسان کردند.
در گروه خودرو و ساخت قطعات نیز امروز قدرت عرضه کنندگان بیشتر بود به طوریکه خزامیا نیز صف خرید خود را عرضه کرد. در این گروه نماد خودرو به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف گردید.
علی رغم جو منفی بازار، گروه کوچک کاغذی شامل چکاپا، چکاوه و چکارن یکدست سبزپوش بودند طوریکه چکاوه با صف خرید 1 میلیونی معاملاتش را به پایان برد.
از سویی در گروه متعادل قندی، صف خرید و مثبت کامل قشرین و قچار خودنمایی می کرد. همینطور در گروه غذایی صف خریدهای غشهد، غشهداب، غگلپا و غسالم به همراه معاملات منفی غمینو، غدشت، غدیس، غچین، غبهنوش و غاذر مورد توجه بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcft0dy.w6dmtagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین