تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
جالب است ۰
معاملات قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید تیرماه ۹۷، از شنبه ۱۲ اسفند ماه در بورس کالا راه‌اندازی شد.
 راه‌اندازی قرارداد اختیار معامله سکه سر رسید تیر ۹۷
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مطابق بند 17 مشخصات قرارداد اختیار معامله سکه طلا در شرکت بورس کالا، قراردادهای اختیار خرید و فروش سکه طلا، سررسید تیرماه 1397 از روز گذشته (شنبه) به شرح زیر راه‌اندازی شد.

قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه 97 با قیمت اعمال 15 میلیون ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و 600 هزار ریال.
قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه 97 با قیمت اعمال 15 میلیون و 500 هزار ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و 500 هزار ریال.
قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه 97 با قیمت اعمال 16 میلیون ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون ریال.
قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه 97 با قیمت اعمال 15 میلیون ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و 200 هزار ریال.
قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه 97 با قیمت اعمال 15 میلیون و 500 هزار ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و 600 هزار ریال.
قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه 97 با قیمت اعمال 16 میلیون ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و 600 هزار ریال.
این گزارش می‌افزاید: قراردادهای اختیار معامله بدون حد نوسان قیمتی، با دوره گشایش به مدت 30 دقیقه در ابتدای جلسه معاملاتی آغاز و با دوره عادی معاملاتی ادامه می یابد.
همچنین در صورت افزایش قیمت سکه به بیش از 16 میلیون ریال یا کاهش آن به کمتر از 15 میلیون ریال، مطابق با نحوه درج قراردادهای اختیار معامله در مشخصات قرارداد، نماد معاملاتی جدید به نمادهای معاملاتی اضافه خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchvinz.23nxidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما