تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
جالب است ۰
شهردار منطقه ۶ در پانزدهمین جلسه شورای مدیران منطقه با اشاره به برنامه های منطقه برای استقبال از نوروز گفت: برنامه های محلی نوروزخانی و زنده کردن سنت های قدیم در دستور کار محلات قرار می گیرد تا در روزهای منتهی به نوروز حال و هوای شهر شاد باشد.
برنامه های محلی نوروزخانی و زنده کردن سنت های قدیم در قلب پایتخت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، عظیم بابایی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های نوروز محلات با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار خواهد شد گفت: باید با دعوت از هنرمندان اقوام مختلف سنت های دیرین ایرانی را به نمایش گذاشت و داشته های فرهنگی کشور را زنده نگاه داشت.

شهردار منطقه 6 همچنین با اشاره به برنامه های معاونت خدمات شهری برای نگهداشت و زیبایی شهر در ایام مانده به تعطیلات نوروز گفت: منطقه 6 منطقه مرکزی پایتخت بوده و زیبایی و  پاکیزگی آن اهمیت بسزایی دارد و چشمگیر است.
بابایی همچنین به ویژه برنامه های معاونت خدمات شهری برای ساماندهی دستفروشان قلب پایتخت در ایام منتهی به عید نوروز اشاره کرد و گفت: به کمک نیروهای معبربان اجازه بساط گستری در پیاده روهای منتهی به میادین منطقه و چهارراه ولیعصر داده نخواهد شد و بازاری به منظور فروش اجناس دستفروشان مهیا شده تا اجناس خود را د رآنجا عرضه کنند که محل این بازارچه نوروزی به اطلاع شهروندان رسانده می شود.
شهردار منطقه 6 همچنین به برنامه های معاونت ترافیکی برای ساماندهی ترافیکی منطقه در روزهای انتهایی سال اشاره کرد و گفت: با هماهنگی پلیس راهور در نقاط پر پیک ترافیک نظارت بیشتری صورت گرفته تا شهروندان به سهولت به برنامه های خود رسیدگی کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfvydy.w6dmtagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین