کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه ۶ خبر داد؛

برنامه های محلی نوروزخانی و زنده کردن سنت های قدیم در قلب پایتخت

9 اسفند 1396 ساعت 10:16

شهردار منطقه ۶ در پانزدهمین جلسه شورای مدیران منطقه با اشاره به برنامه های منطقه برای استقبال از نوروز گفت: برنامه های محلی نوروزخانی و زنده کردن سنت های قدیم در دستور کار محلات قرار می گیرد تا در روزهای منتهی به نوروز حال و هوای شهر شاد باشد.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، عظیم بابایی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های نوروز محلات با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار خواهد شد گفت: باید با دعوت از هنرمندان اقوام مختلف سنت های دیرین ایرانی را به نمایش گذاشت و داشته های فرهنگی کشور را زنده نگاه داشت.

شهردار منطقه 6 همچنین با اشاره به برنامه های معاونت خدمات شهری برای نگهداشت و زیبایی شهر در ایام مانده به تعطیلات نوروز گفت: منطقه 6 منطقه مرکزی پایتخت بوده و زیبایی و  پاکیزگی آن اهمیت بسزایی دارد و چشمگیر است.
بابایی همچنین به ویژه برنامه های معاونت خدمات شهری برای ساماندهی دستفروشان قلب پایتخت در ایام منتهی به عید نوروز اشاره کرد و گفت: به کمک نیروهای معبربان اجازه بساط گستری در پیاده روهای منتهی به میادین منطقه و چهارراه ولیعصر داده نخواهد شد و بازاری به منظور فروش اجناس دستفروشان مهیا شده تا اجناس خود را د رآنجا عرضه کنند که محل این بازارچه نوروزی به اطلاع شهروندان رسانده می شود.
شهردار منطقه 6 همچنین به برنامه های معاونت ترافیکی برای ساماندهی ترافیکی منطقه در روزهای انتهایی سال اشاره کرد و گفت: با هماهنگی پلیس راهور در نقاط پر پیک ترافیک نظارت بیشتری صورت گرفته تا شهروندان به سهولت به برنامه های خود رسیدگی کنند.


کد مطلب: 13156

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/13156/برنامه-های-محلی-نوروزخانی-زنده-کردن-سنت-قدیم-قلب-پایتخت

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir