تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
جالب است ۰
سفیر برزیل در ایران ضمن استقبال از اتصال بورس ایران و این کشور گفت: این موضع ایده خوبی است تا بر اساس آن یک تابلوی مشترک بین بورس‌های سائاپائولو و تهران به وجود آید.
اتصال بورس ایران و برزیل ایده جالبی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، «رودریگو دی آزردو سانتوس» سفیر کشور برزیل در ایران در خصوص اتصال بورس ایران به برزیل در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد: مطمئن هستم که طرف برزیلی مطرح کردن یک چنین ایده و چنین پیشنهادی برایش بسیار جالب خواهد بود.

وی افزود: این موضوع  ایده خوبی است همانطور که می‌دانید در سائوپائولو بزرگترین بورس آمریکای لاتین قرار دارد و این بورس تحت استانداردهای بین المللی قوانین خودش را اجرا و کار می‌کند؛ بنابراین این موضع ایده خوبی است تا بر اساس آن یک تابلوی مشترک بین بورس‌های سائاپائولو و تهران به وجود آید.

همچنین سانتوس اظهارداشت: از سوی دیگر بورس ایران باید بتواند همکاری‌های خود را با بورس کشورهای دیگر گسترش دهد. به همین دلیل در حال حاضر شاهد هستیم که بورس ایران و بانک مرکزی کارهای خوبی در این زمینه دارند و میزان شفافیت و همچنین ارتقای سیستم‌های حسابداری خودشان و تطابقش با استانداردهای جهانی را در زمره کارهای خود قرار داده اند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjvvev.uqetxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما