تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
جالب است ۰
در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای اخابر، خساپا، کچاد، فملی و خپارس با افت حدود ۹۷ واحدی به ارتفاع ۹۸,۰۸۰ رسید که در این بین نمادهای وغدیر و فخوز بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.
شاخص بورس ۹۷ واحد تعدیل شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،گروه های فلزی و معدنی اکثرا معاملاتی متعادل و منفی را پشت سر گذاشتند که در این میان نمادهای زنگان و فباهنر با فشار عرضه، صف فروش و نماد کروی به دلیل انتشار آگهی معامله بلوکی با افزایش تقاضا و دادوستدهای مثبتی مواجه بود به طوریکه در حاشیه 4 درصد مثبت، بیشترین رشد قیمتی امروز گروه را به خود تخصیص داده بود.

درگروه های اکثرا متعادل سرمایه گذاری و واسطه‌گری ‌های مالی، وملت و وتوصا صف خرید بودند اما وتوصا نهایتا صف خود را عرضه کرد و با رشد مثبت کامل به 168 تومان رسید، مابقی نمادها عمدتا متعادل بودند.
در گروه حمل و نقل و خودرویی، نماد حفارس صف فروش بود که در پایان موفق شد صف خود را جمع کند و نمادهای خساپا، خزامیا، خچرخش، خاذین،خمحرکه، خپارس، خمحور، خاور و ختور با فشار فروش بالاتر و در نتیجه افت قیمتی بیشتری نسبت به هم گروهی ها مواجه بودند.
شوینده، شکلر و شپترو نمادهای منفی تر و شکربن، وپترو، پارسان، شتوکا و شپاس نمادهای مثبت تر گروه های اکثرا متعادل شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها بودند.
در گروه اکثرا متعادل و منفی کانی های غیر فلزی، تشکیل صف خرید نمادهای کساپا و کفپارس خودنمایی میکردند.
به جز نمادهای تلیسه، قشرین، غفارس، غسالم(صف خرید)، غگلپا و غپاذر که مثبت بودند، سایر نمادهای گروه های غذایی، قندی و زراعت، اکثرا متعادل و منفی به معاملاتشان پایان دادند.
در بازار امروز نمادهای حپترو، شپاکسا، خوساز و ساربیل متوقف شدند. درمقابل نمادهای فملیح، شلعاب، کپشیر، وصنعت و شتران به گردونه معاملات بازگشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcaywn6.49nee15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین