تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
جالب است ۰
در اولین جلسه شورای دبیران تشکل های وارداتی بر ضرورت تعادل بخشیدن به تعرفه های وارداتی، انسجام آمار و مبارزه با قاچاق کالا تاکید شد.
برگزاری اولین نشست شورای دبیران تشکل های وارداتی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،اولین نشست شورای دبیران تشکل های وارداتی با هدف بررسی ساختارمند چالش ها و معضلات پیش روی واردات رسمی و قانونی کشور روز گذشته در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه بر اهمیت توسعه تجارت بین المللی، به عنوان یک فرایند پیچیده و تخصصی که می تواند برای اقتصاد کشور فرصت آفرینی کند، تاکید شد.

در این جلسه، بر ضرورت تعادل بخشیدن به تعرفه های وارداتی، ارزشگذاری گمرک، انسجام آمار، مبارزه با قاچاق، حذف موانع غیر تعرفه ای، ثبات آیین نامه ها و مقررات، بررسی عملکرد دستگاه های دولتی نسبت به قانون بهبود فضای کسب و کار، تقویت تشکل های تخصصی، رفع مشکلات تراکنش های مالی و کاهش هزینه تامین نقدینگی بنگاه ها تاکید شد.

در اولین جلسه شورای دبیران تشکل های وارداتی، صیانت از منافع ملی به عنوان یک اصل اساسی و مبنایی مورد تاکید همه حاضران قرار گرفت و مقرر شد مولفه های لازم برای پیاده سازی تسهیل تجارت مبتنی بر اصل «واردات در مسیرمنافع ملی» مورد باز بینی مجدد اعضا قرار گیرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciruaz.t1app2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین