تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
جالب است ۰
باتوجه به استقبال سرد از حراج های اخیر سکه در بانک کارگشایی احتمالاً از امروز بانک مرکزی دستور توقف این طرح را بدهد.
 احتمال توقف حراج سکه به دلیل استقبال سرد مردم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بعد از افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه و البته حبابی شدن قیمت‌ها در این بازار، بانک مرکزی تصمیم گرفت با حراج، حباب را بین ببرد و به بازار ورود کند.

بنابراین بانک مرکزی با هدف کنترل قیمت‌ها و از بین بردن حباب، حدود 400 هزار قطعه سکه در بانک کارگشایی طی دو ماه گذشته فروخته شده است.

خبرنگار تسنیم که قصد تهیه گزارش از جلسه امروز حراج سکه را داشت؛ وقتی به منظور هماهنگی با مسئولان بانک کارگشایی تماس گرفت این پاسخ را دریافت کرد که امروز فروش نداریم!

این درحالی است که از روزهای نخست آذرماه تا کنون روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در ساختمان بانک کارگشایی در میدان محمدیه تهران، حراج سکه برگزار می شد.

در هفته های اخیر استقبال از حراج سکه در برخی از جلسات بسیار سرد بود تا جایی که در سالن حراج جمعاً 10 الی 12 نفر حضور داشتند.  شاید یکی از دلایلی که بانک مرکزی تا این ساعت دستور برگزاری حراج در بانک کارگشایی را نداده همین استقبال سرد مردم بوده است.

البته یکی از دلایل استقبال سرد از حراج های اخیر، پیش فروش سکه در شعب منتخب بانک ملی است. در بانک ملی نیز چند هفته ای است پیش فروش سکه با قیمت های یک میلیون و 400 هزار تومان برای سررسید شش ماهه و یک میلیون و 300 هزار تومان برای سررسید یکساله برای عموم مردم انجام می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdon0f.yt0xj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما