تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
جالب است ۰
در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل با افت ۱۵۲ واحدی به ارتفاع ۹۸ هزار و ۱۴۸ واحد رسید در این میان نمادهای فارس، تاپیکو، رمپنا، خودرو و فملی بیشترین تاثیر منفی را داشتند درحالیکه ومعادن و شبندر با تاثیر مثبت خود از افت بیشتر شاخص جلوگیری کردند.
 افت شاخص بورس در جریان معاملات امروز
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در جریان معاملات روز جاری شاخص کل هم وزن نیز 18 واحد اصلاح کرد. در این روز نزول صنایع دارویی ، سیمانی ، کانی های غیر فلزی و خودرویی ها بیش از سایر گروه‌ها جلب توجه می کردند. این درحالی بود که سرمایه گذاری ها و کانه های فلزی جزو گروه های نسبتا سبز بازار امروز بودند.

طی داد و ستدهای روز جاری سهامداران تعداد 935 میلیون برگه سهم به ارزش 227 میلیارد تومان در 76.6 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند. در این میان ومعادن با 8.3 میلیارد تومان ارزش معاملاتی و ولساپاح با 125 میلیون حجم معامله به ترتیب ارزش و حجم معاملاتی را در بازار بورس به خود تخصیص دادند.
امروز نماد بکام که از تصمیم فروش یک قطعه زمین در مزایده خبر داد متوقف و معاملاتش تایید نشد. وتوکا نیز به دلیل عدم افشای اطلاعات با اهمیت به موقع به حالت تعلیق درآمد.از سویی نمادهای چکارن، غبشهر، کنور و قزوین بازگشایی شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgq79q.ak9xn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما