تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
جالب است ۰
بازار فرابورس امروز با اندکی افت همراه شد وشاخص این بازار با کاهش ۲.۶۰ واحدی رقم ۱,۰۹۹ واحد را ثبت کرد.
 فرابورس ۲.۶۰ واحد منفی شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،امروز فرابورس شاهد دادوستد بیش از 222 میلیون سهم به ارزش حدود 207.8 میلیارد تومان در 31 هزار و 789 دفعه معامله بود. در این بین نمادهای «ذوب»، «زنگان» و «زشگزا» از پرطرفدارترین نمادهای بازار بودند.

همچنین نمادهای «صدانا» و «اعتماد» در ردیف برترین تقاضاهای بازار قرار داشتند. از میان نمادهای بازار اول و دوم «ذوب» و «شاوان» بیشترین میزان تقاضا را داشتند.
در این روز نماد «ذوب» با ارزش معاملات 53 میلیارد ریالی بیشترین ارزش مبادلات بازار را به خود اختصاص داد. پس از «ذوب» نمادهای «ریشمک » و « زاگرس » به ترتیب با ارزش معاملات 16 و 14.6 میلیارد ریالی صدرنشین‌های بازار اول  و دوم فرابورس شدند.
در همین حال بیشترین حجم معاملات از آن ذوب بود که با معاملات 8/60 میلیون سهمی در بازار ظاهر شد. «ثپردیسح » و «ثرود» نیز با معاملات 4 و 8/2 میلیون سهمی در جایگاه دوم و سوم بیشترین حجم معاملات ایستادند. از سوی دیگر بیشترین به نمادهای «بساما»، «کمرجان»، «کشرق»  و «ثرود» تعلق گرفت. نمادهای شتوکا و کی بی سی نیز به ترتیب با افزایش قیمت 7/3 و 3/2 درصدی در جایگاه ششم و هفتم قرار گرفتند.
از سوی دیگر، معاملات در بازار اوراق تسهیلات مسکن به کاهش قیمت نمادها منجر شد و این اوراق به طور متوسط در محدوده  710 هزار ریال مبادله شد و در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به ترتیب به خرید و فروش 281 هزار و  917 برگه اسناد خزانه (اخزا 607) تعلق داشت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbgwb8.rhb85piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین