تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
جالب است ۰
بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار در پایان دی سال ۹۶ با انتشار اطلاعات جزیی مشخص شدند.
بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی در دی ماه ۹۶
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، بر اساس یک آمار جدید، شرکت  سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 239 هزار و 81 سهامدار درپایان دی 96 در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار و شرکت ایران خودرو با 140 هزار و  862 سهامدار و شرکت توسعه معادن روی ایران نیز با 124 هزار و 584 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

رتبه های چهارم تا دهم بورسی ها

همچنین شرکت های «سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان» در مکان های چهارم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

بزرگترین شرکت فرابورسی

بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر مرکزی با 483 هزار و 601 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه  با 302 هزار و 840 سهامدار، بانک دی با 181 هزار و 66 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.

رتبه های چهارم تا دهم فرابورسی ها

از سویی دیگر، آمارهای منتشر شده شرکت های «بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین، بیمه حکمت صبا، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه گذاری کشاورزی ایران، شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و بانک حکمت ایرانیان» نیز در مکان های چهارم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

گفتنی است، این تعداد سهامدار بورسی و فرابورسی بدون در نظر گرفتن سهام وثیقه گروهی (کارکنان) است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhoev.uqevvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما