تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
جالب است ۰
قائم مقام خاورمیانه و آفریقا گروه PSA :

ارتباطات بانکی هنوز مشکل جدی است

عضو هیأت مدیره گروه PSA با بیان اینکه شرایط در ایران آنطور که فکر می‌کردیم پیش نرفت، نسبت به تغییرات نرخ ارز در ایران انتقاد کرد و گفت:در ابتدای قرارداد مشکلات را دست کم گرفته بودیم.
ارتباطات بانکی هنوز مشکل جدی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، ژان کریستف کمار در یک نشست خبری با بیان اینکه در ایران همه چیز آنطور که پیش‌بینی کرده بودیم پیش نرفت، جریان تامین مالی در نظام بانکی مشکل است، گفت:ارتباطات بانکی بین ایران و کشورهای خارجی هنوز مشکل جدی است.

او با اشاره به اینکه نرخ ارز به سرعت در حال بالا رفتن است و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، تصریح کرد:به طور طبیعی قیمت محصولات ما متاثر از افزایش نرخ ارز خواهد بود.

عضو هیأت مدیره گروه PSA با بیان اینکه بهترین و پرسودترین روش برای ما داخلی‌سازی است اما زیرساخت‌های ایران، مسائل گمرکی و نوسانات نرخ ارز ما را از این هدف دور ساخته است، اظهار کرد:در حال حاضر داخلی‌سازی ۲۰۰۸ بیش از ۲۰ درصد است، داخلی سازی در تولید ۳۰۱ به بیش از ۶۰ درصد می رسد و در پی آن به دلیا وجود قطعات مشترک بین ۲۰۰۸ و ۳۰۱ داخلی سازی ۲۰۰۸ به بیش از ۵۰ درصد می‌رسد.

کمار با اشاره به اینکه برند پژو در ایران هنوز در جایگاه اول است، اظهار کرد:درست است که رنو رقیب است اما ما از این رقابت ترسی نداریم و نمی‌جنگیم کسی را از بازار حذف کنیم.

عضو هیأت مدیره گروه PSA ادامه داد: از زمان اجرای برجام بزرگترین سرمایه‌گذار در حوزه خودرو هستیم، بعد از ۱۸ ماه خودروی ۲۰۰۸ را وارد بازار کردیم و C3 در سایپا کاشان به تولید می‌رسد.

او با اشاره به اینکه با ۷۶ قطعه ساز قرارداد همکاری امضا کردیم، تصریح‌کرد:پژو ٢٠٠٨ اولین محصول همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده و می توان گفت همه استانداردهای روز دنیا را دارد و در بازارهای بین‌المللی نیز با استقبال بسیاری روبه رو است.

کمار در پایخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای نظارت بر محصولات پیشین پژو در ایران ندارید؟ خاطرنشان کرد:محصولاتی مانند ۲۰۶ بسیار قدیمی است و مستهلک شدنداگرچه قیمتشان رقابتی است اما در کوتاه مدت نمی‌توان جایگزینی با این قیمت برای آن معرفی کرد.

قائم مقام خاورمیانه و آفریقا گروه PSA همچنین درباره استانداردهای ۸۵ گانه ایران تصریح کرد: استانداردهای ۸۵ گانه برای محصولات ما سخت نیست زیرا ما تمامی این استانداردها را پاس خواهیم کرد اما برای ایران کم دشوار خواهد بود که این استانداردها را رعایت کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcenf8z.jh8zzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما