تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
جالب است ۰
بانک مرکزی امارات اعلام کرد که تراکنش های انجام گرفته میان بانک های این کشور در سه ماه سوم سال ۲۰۱۷ میلادی با رسیدن به ۲.۵ تریلیون درهم به بالاترین رکورد رسید.
 تراکنش بانک های اماراتی به ۲.۵ تریلیون درهم رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد که مجموع ارزش تراکنش های انجام گرفته شده در میان بانک های این کشور در ماه گذشته میلادی، ژانویه به 604 میلیارد و 330 میلیون درهم معادل 164 میلیارد و 500 میلیون دلار رسید که در مقایسه با ماه قبل از آن یعنی دسامبر 60 میلیارد و 900 میلیون درهم افزایش نشان می دهد.

همچنین تراکنش های بانکی در سه ماه سوم سال گذشته میلادی در امارات متحده عربی با رسیدن به 2 تریلیون و 500 میلیارد دلار به بالاترین رقم در تاریخ بانکداری این کشور رسید و 28.7 درصد از مجموع تراکنش های سال 2017 میلادی را به خود اختصاص داد.

آمار بانک مرکزی امارات نشان می دهد که تراکنش های انجام گرفته شده در ماه ژانویه 7 درصد از مجموع مبالغ جابجا شده در طول سال 2017 میلادی که رقم 8.7 تریلیون درهم ثبت شده را به خود ا ختصاص می دهد؛ ضمن اینکه تراکنش های انجام گرفته شده در سال گذشته میلادی در مقایسه با سال 2016 میلادی 14.5 درصد رشد نشان می دهد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchz-nz.23nzwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما