تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
جالب است ۰
با موافقت وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ؛

تأمین اجتماعی ۵۰۰۰ میلیارد تومان اوراق تأمین مالی منتشر می‌کند

با موافقت وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی با انتشار اوراق بدهی ۵۰۰۰ میلیارد تومانی بزرگ‌ترین تأمین مالی سال را از طریق بازار سرمایه رقم خواهد زد.
تأمین اجتماعی ۵۰۰۰ میلیارد تومان اوراق تأمین مالی منتشر می‌کند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،خبرهای دریافتی از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) حاکی است، با نظر موافق علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی با انتشار ٥۰۰۰ میلیارد تومان اوراق بدهی، تأمین مالی بزرگ‌ترین تأمین مالی سال را کلید خواهد زد.

این اوراق با نرخ سالانه ١٧.٥ درصد بوده و از طریق تأمین سرمایه امین پذیره نویسی و عرضه عمومی می‌شود.

قرار است این اوراق تا قبل از ادغام هلدینگ های پتروشیمی وزارت رفاه با حفظ سهم ٢٥ درصدی شستا در ترکیب سهامداری آن‌ها منتشر و پذیره نویسی شود.

در این ارتباط مرتضی لطفی، مدیرعامل شستا در مصاحبه‌ای با تشریح جزئیات طرح ادغام شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی از تصویب کلیات این طرح خبر داده و گفته است: صندوق‌های وابسته به وزارت کار از جمله صندوق‌های بازنشستگی، بانک رفاه کارگران، سازمان تأمین اجتماعی و شستا همگی به صورت متفرقه در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه‌گذاری و فعالیت دارند. البته همه این شرکت‌ها و هلدینگ‌ها مستقل هستند و بیشترین سهم مربوط به شستا است که شامل 25 درصد سهام پتروشیمی می‌شود.

به گفته این مقام مسئول «به این ترتیب با ادغام هلدینگ های پتروشیمی وزارت رفاه یک هلدینگ بزرگ خواهیم داشت و در فروش صادراتی دامپینگ نمی‌کنیم و هلدینگ در تأمین مواد اولیه متمرکز می‌شود.»

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgx39q.ak9qu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما