تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
جالب است ۰
محمدرضا رستمی، مدیرعامل سابق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و عضو هیات مدیره شستا به عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد.
رستمی مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،جمشید تقی زاده در آیین تودیع «علیرضا برادران» مدیرعامل سابق هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری و معارفه «محمدرضا رستمی» مدیرعامل جدید این هلدینگ با تبریک یوم الله 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک راهپیمایی صرف نیست، بلکه یادآور تغییرات بنیادی در ارزش های دینی و فرهنگی و یک آرمان بی بدیل است.

وی با بیان اینکه بازگشت به ارزش های انقلاب و آرمان های اسلامی رمز موفقیت کشور است، تاکید کرد: ایستادگی مقام معظم رهبری و ملّت و دولت در مقابل زیاده خواهی دشمنان نقطه قوت ایران اسلامی است. ملّت بزرگ ایران در یوم الله 22 بهمن امسال حادثه بزرگ و خیره کننده آفرید و عملاً زنده و پویا بودن انقلاب شکوهمند اسلامی را به رخ جهانیان کشید. ملت بزرگ ایران، پایبندی به آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبری را با حضور گرم خود و با صدای بلند فریاد زد.

تقی زاده با تاکید بر اینکه ما امروز به کارشناسی و عقلانیت بسیار نیازمندیم، گفت: نباید منابع و امکانات را بیهوده مصرف کنیم، باید سخت کوشی بسیاری داشته باشیم و اعتماد به سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون بازنشستگان فرهیخته و ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری هستیم، افزود: شرکت ها باید به ارزش روز دارائی ها سوددهی داشته باشند و در جایگاه یک تولیدگر واقعی قرار گرفته و احیاء شوند. باید در جهت سودآوری شرکت های زیرمجموعه تلاش ویژه صورت گیرد. ضمن اینکه باید در هزینه ها صرفه جویی شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: باید الگویی طراحی شود و تمامی استراتژی های مورد نظر در آن قرار گیرد. کنترل و رصد مدیریتی در تمام سطوح زیر مجموعه هلدینگ ها باید به کار گرفته شود.

تقی زاده با تاکید بر اینکه در حفظ و ارتقای ذخایر بیمه شدگان صندوق باید جدی باشیم، گفت: بهینه سازی سرمایه گذاری های صندوق شامل توسعه سرمایه گذاری های پر بازده و صنایع برتر به ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و خروج از سرمایه گذاری های کم بازده در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید در فرآیند واگذاری ها دیدگاه های وزیر کار مورد توجه قرار گیرد، افزود: حتماً واگذاری ها بر اساس رویه ها و دستور العمل های هیأت مدیره شرکت ها، هلدینگ ها، صندوق بازنشستگی کشوری و هیأت امناء و همچنین طبق مقررات بورس، مزایده های شفاف و فرابورس انجام می شود.

تقی زاده با تاکید بر اینکه اداره هلدینگ باید بر اساس تشریک مساعی و هماهنگی کامل با هیأت مدیره و مدیر عامل صندوق و مطابق چارچوب های حاکمیت شرکتی باشد، گفت: تشکیل کمیته های حسابرسی و کنترل های داخلی در هلدینگ ها و شرکت های تابعه، تلاش و ارتقا و تولید ثروت سهامداران با رعایت قوانین و مقررات، تلاش برای جذب سرمایه گذاری های خارجی و فاینانس در حوزه سرمایه گذاری ها به شکلی که ارتقاء فناوری را به همراه آورد، باید در دستور کار قرار گیرد.

تقی زاده با بیان اینکه ارزیابی مدیران بر اساس نظر حسابرس در گزارشات حسابرسی انجام می شود، تصریح کرد: تلاش می کنیم نشست های مشترک هیأت مدیره صندوق و مدیر عامل با هیأت مدیره و مدیر عامل هلدینگ ها به صورت ماهانه انجام شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه نمی توان گفت که هیچ فسادی رخ نخواهد داد، اظهار داشت: با این حال، ساختار ضد فساد در صندوق ایجاد خواهیم کرد و با هر فسادی از جانب هر فردی و در هر جایگاهی برخورد می شود.

وی با قدردانی از تلاش های علیرضا برادران برای محمدرضا رستمی در جایگاه جدید آرزوی توفیق کرد. محمدرضا رستمی، مدیرعاملی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عضو هیات مدیره شستا، معاون بورس اوراق بهادار، مدیرعاملی سرمایه گذاری صبا تأمین و مدیرعاملی سرمایه گذاری بهمن را در کارنامه خود دارد. وی همچنین عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciqqaz.t1azw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین