تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
جالب است ۰
دویچه بانک آلمان برای حل و فصل کردن پرونده رسوایی دستکاری قیمت فروش اوراق قرضه به مشتریان خود با پرداخت ۴.۴ میلیون دلار موافقت کرد.
 دویچه بانک با پرداخت ۴.۴ میلیون دلار جریمه موافقت کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا اعلام کرد که دویچه بانک آلمان به دلیل عدم نظارت صحیح بر روی برخی از کارگزاران بورس خود که اقدام به گمراه کردن مشتریان در مورد قیمت اوراق قرضه می کردند، با پرداخت بیش از 4.4 میلیون دلار بمنظور حل و فصل کردن این پرونده موافقت کرد.

کارگزاران بورس دویچه بانک از سال 2011 تا 2015 میلادی با گمراه کردن مشتریان در مورد قیمت اوراق قرضه و فروش آنها به قیمت بالاتر اقدام به کسب سود غیر قانونی کرده بودند.

در همین حال کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا اعلام کرد که از مجموع جریمه بیش از 4.4 میلیون دلاری، 3.7 میلیون دلار به جبران خسارت مشتریان این بانک و 750 هزار دلار هم به عنوان جریمه مدنی برای دویچه بانک در نظر گرفته شده است.

همچنین «بِن سولومون» رییس سابق محصولات تجاری دویچه بانک به یکسال ممنوعیت از حضور در صنعت بورس و پرداخت جریمه 165 هزار دلاری محکوم شد. البته وی پیش از این در سال 2015 میلادی به دلیل سوء رفتار از سوی این بانک آلمانی اخراج شده بود.

بر همین اساس، سخنگوی دویچه بانک گفت: این بانک همکاری گسترده ای را با کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا در راستای تحقیقات این نهاد آمریکایی داشته است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb80b8.rhb8fpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین