تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
جالب است ۰
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

آمادگی کامل قلب تهران برای سامانه بارشی پیش رو

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از آمادگی کامل منطقه برای سامانه بارشی پیش رو خبر داد و گفت: همه نیروهای خدمات شهری با تجهیزات کامل آماده هستند تا هنگام بارش باران و برف به شهروندان خدمت رسانی کنند.
آمادگی کامل قلب تهران برای سامانه بارشی پیش رو
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، افشین خدامی توضیح داد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته 500 کارگر خدمات شهری در نقاط مشخص شده استقرار یافته و بیش از 40 خودرو سبک و سنگین برف روبی آماده خدمت رسانی هستند.

او با اشاره به شارژ مجدد کیسه های شن و نمک در محدوده های تعیین شده منطقه گفت: همه سایت های اصلی و فرعی منطقه شارژ مجدد شده اند و مخازن و چادرهای شن واقع در خیابان ها، معابر، بزرگراه های سطح محدوده و اماکن عمومی پر رفت و آمد همچون فروشگاه شهروند و پایانه بیهقی مملو از شن و ماسه هستند.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 اضافه کرد: در جریان بارش پربرکت گذشته، معابر و بزرگراه های منطقه ایمن و در حال تردد بودند و شهروندان به سهولت در معابر و خیابان ها تردد داشتند.
خدامی با بیان اینکه تمام انهار روباز و روبسته منطقه پیش از آغاز فصل بارندگی لایروبی شده بودند گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در حوزه شش گانه قلب تهران هیچ گونه مشکل آبگرفتگی وجود نداشته و این تمهیدات تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

https://sarmayegozarionline.ir/vdch-mnz.23nzmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما