تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
جالب است ۰
رییس کمیسیون بودجه مجلس خبر داد :

بررسی تفریغ بودجه ۹۵ در مجلس پس از تصویب بودجه ۹۷

رییس کمیسیون بودجه مجلس، از بررسی تفریغ بودجه سال ۹۵ با حضور دستگاه های ذیربط پس از پایان بررسی بودجه سال ۹۷ در صحن علنی مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد.
بررسی تفریغ بودجه ۹۵ در مجلس پس از تصویب بودجه ۹۷
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، غلامرضا تاجگردون با اشاره به قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 95، گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تمامی موارد اعلامی در گزارش تفریغ دستگاه های اجرایی مربوطه و دیوان محاسبات را دعوت می کند تا با حضور آنها موارد تخلفات در گزارش تفریغ بودجه سال 95 بررسی شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه براساس گزارش دیوان محاسبات جداگانه تمامی تخلفات بررسی می شود، افزود: بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 95 پس از پایان بررسی بودجه سال 97 در کمیسیون بودجه صورت می گیرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس، با اشاره به واکنش دولت به گزارش تفریغ بودجه سال 95، ادامه داد: این اقدام که دولت درباره گزارش تفریغ بودجه سال 95 در رسانه ها مطالبی را عنوان کرد اشتباه بود، چراکه دولت باید گزارش خود را در مراجع قانونی همانند کمیسیون بودجه و هیئت های مستشاری دیوان محاسبات ارائه دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تشریح روند بررسی تفریغ در کمیسیون متبوعش، تصریح کرد: پس از بررسی گزارش با حضور دستگاه های ذیربط گزارش کمیسیون بودجه به هیات رییسه مجلس تقدیم می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdxk0f.yt0fk6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما