تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
جالب است ۰
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد :

واردات برنج به‌زودی آغاز می‌شود

اولین کاری که بورس کالا باید انجام دهد این است که انبارهای مورد تضمین خود را تعیین و به ما معرفی کند که تا کنون هیچ انباری به ما معرفی نشده است.
واردات برنج به‌زودی آغاز می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ، در خصوص اجرای سیاست قیمت تضمینی گندم در بورس کالا اظهار کرد: بورس کالا تا زمانی که زیرساخت‌های لازم نظیر مراکز خرید و تحت تضمین خود را فراهم نکند امکان خرید گندم از بورس کالا و اجرای سیاست قیمت تضمینی مقدور نیست.

وی افزود: اولین کاری که بورس کالا باید انجام دهد این است که انبارهای مورد تضمین خود را تعیین و به ما معرفی کند و تا کنون هیچ انباری به ما معرفی نشده است.

سیف تاکید کرد: گندم اگر از طریق بورس کالا هم عرضه شود باز هم دولتی محسوب می‌شود و از اختیارات دولت خارج نخواهد بود اما این کار از طریق مباشران بخش خصوصی انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر بدون واسطه گندم را می‌خریم بنابراین حضور یا عدم حضور ما در بورس در شرایط فعلی ما تغییری ایجاد نخواهد کرد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در رابطه با نیاز کشور به واردات برنج خاطرنشان کرد: ما برای تامین نیاز کشور به واردات برنج نیاز داریم و ثبت سفارش آن شروع شده که به زودی واردات هم انجام خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbgsb8.rhb8spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما