تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
جالب است ۰
در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد و تاپیکو با رشد حدود ۳۹۰ واحدی به ارتفاع ۹۸,۳۱۷ رسید که در این بین نمادهای وامید و مبین بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
نمادهای بزرگ شاخص را سبزپوش کردند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ارزش معاملات بورس در بازار امروز 355 میلیارد تومان بود که از دست به دست شدن 1 میلیارد و 377 میلیون سهم در 61 هزار نوبت معاملاتی نشات گرفته بود.

درگروه اکثرا متعادل و مثبت خودرویی، قطعه سازها همچنان از اقبال بیشتری برخوردار بوند در ساعات پایانی بازار شایعه بلوک خودرو منجر به رشد اندک تقاضای این نماد شد که بلافاصله نماد جهت شفاف سازی متوقف شد.
درگروه اکثرا متعادل و مثبت آی تی و انفورماتیک، معاملات پرتقاضا و مثبت تر نمادهای اوان، رکیش و مداران نمایان تر بودند
در گروه های متعادل با گرایش مثبت فلزی و معدنی، معاملات مثبت و پرتقاضای نمادهای کشرق(صف خرید)، زنگان، فولاد، فباهنر، کطبس، کپرور، ارفع، فرآور و کنور و معاملات منفی نمادهای فلوله و فسرب نمایان تر از هم گروهی ها بود.
امروز نماد زاگرس پس از انتشار تعدیل مثبت 35 درصدی، با رشد 3 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت. همینطور نمادهای  غبهنوش، ونفت، والبر، قنیشا، وصنعت با محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شدند در مقابل تپکو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام متوقف شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcene8z.jh8zei9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین