تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
جالب است ۰
در بازار امروز شاخص کل بورس با افت ۱۰۶ واحدی به کانال ۹۷ هزار و ۹۲۷ واحد رسید. در این میان نمادهای کچاد، آپ، فملی، بفجر و کگل بیشترین تاثیر منفی را داشتند درحالیکه فولاد و پارسان با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.
شاخص بورس ۱۰۶ واحد عقب نشینی کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ارزش معاملات بازار امروز 361 میلیارد تومان بود که از دست به دست شدن 1.5 میلیارد سهم در 72هزار نوبت معاملاتی ناشی شد.

امروز درگروه‌های اکثرا متعادل و منفی خودرویی و حمل و نقل، رشد 10 درصدی نماد خرینگ در کنار معاملات مثبت نمادهای حسینا، ختوقا، خزامیا، خکاوه، خفناور، خمهر و خاور، صف فروش نماد حفارس و معاملات منفی نمادهای خگستر، خکار و خساپا نمایان تر از سایر هم گروهی ها بود.
نماد مداران از گروه آی تی با پررنگ شدن شایعه اعلام تعدیل مثبت، با جهش قیمتی به صف خرید رسید. مابقی نمادهای این گروه نیز به جز آپ که معادل 3 درصد کاهش قیمتی داشت، سبزپوش بودند.
نماد زاگرس از گروه پتروشیمی 36 درصد تعدیل مثبت داد و متوقف گردید. نماد زنگان از گروه فلزی که صف فروش بود در نیمه بازار با جهش قیمتی صف خرید شد و نهایتا صفش را عرضه کرد. درگروه های متعادل و منفی شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها، معاملات مثبت و پرتقاضای نمادهای شاوان، ساینا و شلعاب قابل توجه بود. نماد شنفت از این رگوه پس از اعلام قصد واگذاری 20 درصد سهام شرکت کنترل گاز اکباتان در بازار SME، متوقف شد.
نمادهای گروه ساختمانی اکثرا متعادل منفی بودند در این میان بیشترین رشد قیمتی به ثنوسا در حاشیه 4 درصد مثبت تعلق گرفت.
امروز بلوک 740 میلیون سهمی فولاد در قیمت 2818 انجام شد، از این رو نماد فولاد به تنهایی 94 واحد تاثیر مثبت روی شاخص داشت. اتفاق مهم دیگر این روز، عرضه اولیه نماد شوینده بود که بخشی از نقدینگی بازار را به خود جذب کرد.
در پایان گفتنی است، نمادهای پربیننده این روز شامل فاسمین، خساپا، خودرو، فولاد، خپارس، وبملت و کروی بودند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcf0mdy.w6dy1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین