تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
جالب است ۰
معابر و میادین قلب تهران به مناسبت دهه مبارک فجر آذین بندی شد؛

قلب تهران آماده پذیرایی از شهروندان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از آذین بندی میادین اصلی و معابر منطقه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: قلب تهران به صورت ویژه با ریسه های پارچه ای تزیین شده و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز آماده راهپیمایی باشکوه شهروندان است.
قلب تهران آماده پذیرایی از شهروندان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، افشین خدامی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی 22 بهمن در منطقه 6 در محور انقلاب و آزادی از خیابان مفتح تا خیابان توحید خواهد بود گفت: آذین بندی عرضی مسیر راهپیمایی صورت گرفته و تمام جداول و المان های شهری مسیر به مساحت 21 هزار متر مربع پاکسازی و رنگ آمیزی شده است.

او با اشاره به اینکه تمام زوائد فیزیکی و بصری موجود نیز جمع آوری شده است گفت: پاکسازی و شستشوی ایستگاه های اتوبوس مسیر به پایان رسیده و اصلاحات عمرانی و ترافیکی مورد نیاز نیز صورت گرفته است.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به بازدید معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از مسیر راهپیمایی گفت: شرایط برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن آماده است.
خدامی تصریح کرد: در روز راهپیمایی نیز نیروهای خدمات شهری از 6 صبح در مسیر حاضر بوده و کار آماده سازی و پاکسازی مسیر راهپیمایی به صورت ویژه صورت می گیرد.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خاطر نشان کرد: به منظور اطلاع رسانی مناسب، اکران تبلیغات محیطی برروی 35 سازه و به متراژ 420 مترمربع و اکران بنرهای آویز 1×3 در محور راهپیمایی به تعداد 35 عدد نیز انجام پذیرفته است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciypaz.t1azy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین