تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
جالب است ۰
طى روزهاى گذشته نوسانات ارز بازار پر سر و صدایى را بین دلالان و صرافى‌ها و خریداران ایجاد کرده است. به علت فاصله نرخ بازار آزاد و بانک مرکزى، بسیاری از صرافی‌ها امروز خرید و فروش دلار ندارند.
نوسانات بازار ارز فروکش نکرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،دیروز و امروز به دلیل فاصله اى که بین نرخ ارز آزاد و نرخ تعیین شده توسط بانک مرکزى وجود دارد، برخى از صرافى‌ها تابلوى خرید و فروش ارز به خصوص دلار را صفر کرده و خرید و فروش نمى‌کنند.

برخى از صرافى‌ها نیز تا ساعت ١٢:٣٠ و اعلام نرخ جدید بانک مرکزى اگرچه تابلوهایشان را صفر نکرده بودند اما خرید هم انجام نمى‌دادند.

نرخ تعیین شده بین دلالان  از ٤ هزار و ٧٧٥ تا ٤ هزار و ٨٠٠ متغیر بود اما تجمع دلالان رو به روى پاساژ افشار نرخى بالاتر از این حرف‌ها را خبر مى‌داد و برخى دلار ٤ هزار و ٩٠٠ تومان را فریاد مى‌زدند.

صف هاى طولانى صرافى ها

با افزایش نرخ ارز، تقاضا براى خرید و فروش دلار افزایش پیدا کرده و طى دیروز و امروز مردم در مقابل برخى صرافى‌ها صف کشیده اند. برخى براى مسافرت و برخى براى کسب سود. اما آن چه که دیده مى‌شد تقاضاى مردم براى کسب سود بیشتر، از نوسانات دلاراست.

صرافى‌ها معتقدند تقاضاى مردم امسال به دلیل نوسانات اخیر نسبت به سال هاى گذشته بیشتر شده است و این تقاضا فقط به دلیل سال نو میلادى و نزدیک شدن به سال جدید شمسى نیست بلکه مردم بیشتر به دنبال خرید دلار براى سرمایه‌گذارى هستند.

بنابر پیش بینى برخى از دلالان و صرافى ها، نرخ دلار از فردا به دلیل پیش فروش سکه توسط بانک مرکزى سقوط خواهد کرد.

صف خرید دلار در تهران آلوده!

بر اساس گزارش میدانی مقابل برخی از صرافی‌های پایتخت که فروش دلار دارند، صف خرید تشکیل شده است.

در گوشه‌ای دیگر از این بازار اما پیش‌بینى دلالان این است که نرخ دلار در روزهای آینده کاهشی خواهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdks0f.yt0fo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین