تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۶
جالب است ۰
خانی گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به واسطه ساختار مناسب خود بهترین ابزار برای ادامه اجرای طرح سهام عدالت خواهند بود.
صندوق‌های قابل معامله در بورس، بهترین ابزار برای آزادسازی سهام عدالت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،داود خانی معاون سازمان خصوصی سازی، اظهار کرد:صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به واسطه ساختار مناسب خود بهترین ابزار برای ادامه اجرای طرح سهام عدالت خواهند بود، زیرا از جهات مختلف حقوق مشمولین سهام عدالت در آنها حفظ می‌شود و در صورت معاملاتی شدن سهام عدالت مشمولین متضرر نمی‌شوند.

وی در خصوص جزئیات لایحه آزادسازی سهام عدالت که توسط دولت به مجلس ارائه شده است، تصریح کرد: برای آنکه طرح توزیع سهام عدالت در چارچوب و ساختار حقوقی مناسبی اجرا شود و فرآیند آزادسازی و معاملاتی شدن این سهام نیز بر مبنای آن اجرا شود، در لایحه ساماندهی سهام عدالت که دولت به مجلس ارسال کرده بر اساس ماده 35 لایحه، صندوق‌های سرمایه گذاری با عنوان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله سهام عدالت (ETF) معرفی شده اند.

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی افزود: بنابراین، صندوق‌های مذکور به استناد مقررات بورس و بازار سرمایه، در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری که واحد‌های آن در بورس قابل معامله است، تشکیل می‌شوند و پس از این به عنوان ساختار حقوقی جدید سهام عدالت قرار می‌گیرند.

وی در خاتمه یادآور شد: این صندوق‌ها به واسطه ساختار مناسب خود بهترین ابزار برای ادامه اجرای طرح سهام عدالت خواهند بود، زیرا از جهات مختلف حقوق مشمولین سهام عدالت در آن‌ها حفظ می‌شود و در صورت معاملاتی شدن سهام عدالت مشمولین متضرر نمی‌شوند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjxtev.uqevvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین