تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
جالب است ۰
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس:

شرط بازگشایی نماد ذوب آهن ارتقای شفافیت است

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس اعلام کرد: نماد معاملاتی ذوب آهن بعد از شفاف سازی اطلاعات مالی بزودی بازگشایی می شود.
شرط بازگشایی نماد ذوب آهن ارتقای شفافیت است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس با اشاره به جلسه‌ای که میان فرابورس و مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن برگزار شد، گفت: تمامی نظرات و دغدغه‌های سهامداران که مطرح شده بود، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گفته بهنام محسنی، مقرر شد با همراهی مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان و با استفاده از نظرات سازمان بورس و اوراق بهادار، فرابورس و شرکت ذوب‌آهن اقدامات لازم را به منظور رفع ابهامات انجام دهند و با تصمیم جدی مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای ارتقای شفافیت، بازگشایی نماد معاملاتی ذوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن رقم بخورد.

محسنی با بیان اینکه مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان عزمی جدی و راسخ برای ارتقای سطح شفافیت اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: قرار است طی جلسات منظمی تمامی موارد ابهام به وجود آمده از جمله در مورد عملکرد شرکت، وضعیت صورت‌های مالی تلفیقی، موضوع افزایش سرمایه و سایر تصمیمات شرکت که بر روند معاملات سهام نیز اثرگذار است مورد بررسی دقیق قرار گرفته و با اقدامات مناسب مدیران ذوب آهن اصفهان برطرف شود.

همچنین معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس در تاکید کرد: بدیهی است تمامی تصمیمات و اقدامات شرکت از طریق سایت کدال به عموم ذی‌نفعان منعکس می‌شود و تنها مرجع رسمی و مورد وثوق سهامداران و سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات کدال خواهد بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfe0dy.w6dytagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما