تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
جالب است ۰
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه پیشنهاد کرد که کمیته ای متشکل از سازمان های مردم نهاد در قالب احزاب آسیایی تشکیل شود و اجلاس احزاب آسیایی نیز هر ۳ یا ۶ ماه برگزار شود تا فعالان اقتصادی منطقه با یکدیگر آشنا شوند.
اجلاس احزاب آسیایی هر ۳ ماه یکبار برای آشنایی فعالان اقتصادی منطقه تشکیل شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، اسدالله عسگراولادی روز شنبه در دومین روز از بیست و نهمین کمیته دائمی نشست کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم با اشاره به نقش احزاب و تشکل در چارچوب فعالیت های اقتصادی و سیاسی و تبادلات و همکاری های بین الملل گفت: کمیته ای متشکل از سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در قالب احزاب آسیایی ایجاد شود.

وی اظهارداشت: آسیا بیدار شده و این بیداری شامل حال ما هم شده است و بعد از انقلاب این بیداری را حس می کنیم. کمی ناامیدی از کارآفرینان می بینم که امید است این ناامیدی هم برطرف شود.
عسگراولادی پیشنهاد کرد: در آی کپ باید تشکل ها شکل گیرد و نیاز به کمیته هایی در این زمینه دارد و اگر این کمیته ها فعال شود می توانیم بین کشورهای عضو مبادلات اقتصادی ایجاد کرده و در نمایشگاه ها و سمینارهای تجاری و خدماتی حضور داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه افزود: باید آی کپ در خاورمیانه دبیرخانه ای داشته باشد که این دبیرخانه در تهران مستقر شود تا بتوانیم منطقه را زیر پوشش قرار داده و گزارش ماهانه به دبیرکل ارائه شود.
عسگراولادی ادامه داد: لازم است اجلاس احزاب آسیایی هرسه یا 6 ماه یک بار برگزار شود و با فعالان اقتصادی منطقه آشنا شویم.
وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی تشکیلاتی دینی و 50 ساله است، گفت: این حزب باید از این حالت دربیاید و فرامرزی نگاه کند و نشان بدهد که در این 50 سال چه کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: با تمدن شش هزار ساله، جهان به تمدن ما مدیون و از تمدن ایران مبهوت است. زمانی امپراطوری راه ابریشم در اختیار تعداد محدودی بود اما امروز در دست ٦۰کشور است.
عسگراولادی در ادامه خاطر نشان کرد: در سخنان رییس جمهور چین هم شاهد هستیم که همه کشورها را دعوت به همکاری و استفاده از این جاده را کرده است.
وی یادآور شد: خوشبختانه ما بعد از انقلاب با حضور جوانان خود در بخش های مختلف موفق بودیم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgyx9q.ak9qt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما