تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
جالب است ۰
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

برگزاری مسابقات ورزشی نشاط سالمندی در قلب فرهنگی تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از برگزاری مسابقات ورزشی نشاط سالمندی در قلب تهران خبر داد و گفت: بانوان و آقایان با رنج سنی ۶۰ سال و بالاتر می توانند در این مسابقات که در شش رشته تنگه توپی، عصا و شال، دایره و سنگ، کوزه به سر، جمله سازی صفحه ای و خانه رویایی برگزار می شود شرکت کنند.
برگزاری مسابقات ورزشی نشاط سالمندی در قلب فرهنگی تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مهرشاد الله ویردی توضیح داد: با هدف افزایش و تقویت روحیه نشاط و شادابی در سالمندان و ایجاد همبستگی اجتماعی در بین سالمندان بازی های نشاط سالمندی برگزار می شود.

الله ویردی با بیان اینکه برای افرادی که با این رشته ها آشنایی ندارند یک جلسه توجیهی برگزار می شود تا شرکت کنندگان از توانایی لازم برخوردار باشند گفت: علاقمندان جهت شرکت دراین مسابقات می توانند با ارائه کارت ملی به خانه های سلامت واقع درسراهای محلات منطقه حضوریابند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88993524 داخلی 216 تماس حاصل فرمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: سالمندان سرمایه های زندگی هستند و باید در راستای نشاط و شادابی این گروه از شهروندان ویژه برنامه های خاصی را در نظر گرفت.

الله ویردی همچنین به برگزاری سلسه مسابقات ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: در بوستان های بزرگ منطقه همچون لاله، ایرانشهر و ساعی جشنواره ورزشی برگزار شده و سرای محلات نیز ویژه برنامه های خاص ورزشی را برگزار می کنند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbs5b8.rhb8fpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما