تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۶
جالب است ۰
مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت ارتقای زندگی شهروندان‌، تصریح کرد‌: این بانک به عنوان city pay با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه شهری شکل گرفته است و فقط اهداف اقتصادی را دنبال نمی‌کند.
عملکرد بانک شهر بر مبنای تحقق مسئولیت اجتماعی است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت ارتقای زندگی شهروندان‌، تصریح کرد‌: این بانک به عنوان city pay  با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه شهری شکل گرفته است و فقط اهداف اقتصادی را دنبال نمی‌کند.

 دکتر حسین محمدپورزرندی‌ با بیان این مطلب گفت‌: بانک شهر توجه به شهروندان و ارتقای کیفی زندگی آنان را به عنوان یکی از اولویت های اصلی خود می‌داند و در این راستا ، بانکداری را با نگاهی اجتماعی دنبال می‌کند. 
وی افزود‌: به منظور تحقق این مهم‌، بانک شهر برای توسعه سایر کلان‌شهرها نیز گام برداشته است و با پیگیری های مستمر مقرر شد تا مراکز استان‌‌ها نیزدارای سهام در این بانک شوند .
مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت نظارت مردمی در بهبود عملکرد بانک تصریح کرد‌: همچنین در این راستا از ابتدای امسال‌، سامانه نظارت مردمی 8655 در بانک شهر راه اندازی شد و معتقد هستیم اگر نظارت مردمی درهمه بانک‌ها وجود داشت‌، چنین اختلاس‌هایی درشبکه بانکی کشور انجام نمی‌شد.
وی در ادامه ، شهرداری‌، سازمان‌ها و مردم را سه ضلع منابع بانک شهردانست و افزود‌: توسعه بانکداری الکترونیک یکی از سیاست‌های این بانک است و دراین راستا تا کنون کیوسک‌های خدمات الکترونیک بانک در میدان آرژانتین تهران و فرودگاه مشهد راه اندازی شده که همه خدمات بانکی به جز افتتاح حساب به صورت 24 ساعته در آن قابل انجام است .
پورزرندی خاطر نشان کرد‌: تا پیش از تشکیل بانک شهر‌، کمتر از یک درصد منابع مالی کشوردر اختیار پروژه‌های شهری بود، اما امروز این اقدام در همه بانک‌ها ترویج شده است .

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjfievzuqey.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین