تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
جالب است ۰
به اطلاع می رساند شرکت متاکو با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت معنوی اتاق بازرگانی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در پنجمین دوره نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام که از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ آبان ماه سال جاری و همزمان با سومین دوره نمایشگاه گردشگری کشورهای اسلامی در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود، برپا نماید.
برپایی پاویون جمهور اسلامی ایران در پنجمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام- مالزی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،به اطلاع می رساند شرکت متاکو با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت معنوی اتاق بازرگانی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در پنجمین دوره نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام که از تاریخ 19 الی 23 آبان ماه سال جاری و همزمان با سومین دوره نمایشگاه گردشگری کشورهای اسلامی در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود، برپا نماید.

برگزارکنندگان پاویون تلاش دارند زمینه گسترش همکاری های تجاری و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی , صنعتی و خدماتی کشور را به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان مالزیایی و سایر کشورهای فراهم نمایند.


از علاقمندان دعوت به عمل می آورد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه و نحوه مشارکت در آن ، با شرکت مذکور با شماره 5- 88948784 -021 تماس حاصل نموده و یا به تارنمای http://oic-biz.ir/ مراجعه نمایند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgrx9q4ak9z.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین