کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپایی پاویون جمهور اسلامی ایران در پنجمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام- مالزی

7 آبان 1393 ساعت 15:52

به اطلاع می رساند شرکت متاکو با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت معنوی اتاق بازرگانی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در پنجمین دوره نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام که از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ آبان ماه سال جاری و همزمان با سومین دوره نمایشگاه گردشگری کشورهای اسلامی در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود، برپا نماید.


به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،به اطلاع می رساند شرکت متاکو با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت معنوی اتاق بازرگانی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران را در پنجمین دوره نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام که از تاریخ 19 الی 23 آبان ماه سال جاری و همزمان با سومین دوره نمایشگاه گردشگری کشورهای اسلامی در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود، برپا نماید.

برگزارکنندگان پاویون تلاش دارند زمینه گسترش همکاری های تجاری و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی , صنعتی و خدماتی کشور را به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان مالزیایی و سایر کشورهای فراهم نمایند.


از علاقمندان دعوت به عمل می آورد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه و نحوه مشارکت در آن ، با شرکت مذکور با شماره 5- 88948784 -021 تماس حاصل نموده و یا به تارنمای http://oic-biz.ir/ مراجعه نمایند.

 


کد مطلب: 102

آدرس مطلب :
https://www.sarmayegozarionline.ir/news/102/برپایی-پاویون-جمهور-اسلامی-ایران-پنجمین-نمایشگاه-تجارت-سرمایه-گذاری-جهان-اسلام-مالزی

سرمایه گذاری آنلاین
  https://www.sarmayegozarionline.ir