تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
جالب است ۰
قائم مقام شهرداری منطقه ۶ از ساماندهی پرژوکتورهای روشنایی و برج های نوری قلب تهران خبر داد و گفت: به منظور افزایش امنیت شهروندان در زندگی شهری و رضایتمندی آنها نورپردازی معابر عمومی، پل ها، بزرگراه ها و خیابان ها مجدد بررسی و مشکلات موجود مرتفع شد.
ساماندهی پرژوکتورهای روشنایی و برج های نوری قلب تهران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حبیب الله غفوری با بیان اینکه همچنین وضعیت برج های نوری منطقه بررسی شد گفت: یکی از پرکاربرد ترین، موثرترین و مهم ترین محصول در عرصه نورپردازی شهری برج های نوری بوده و تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی بصری شهر دارند.

قائم مقام شهرداری منطقه 6 توضیح داد: به منظور افزایش ایمنی و رفاه شهروندان، روشنایی بوستان های قلب تهران با نصب 10 برج نوری و440 پایه چراغ افزایش یافت .
غفوری با بیان اینکه این برج های نوری و پایه چراغ ها در بوستانهای لاله، ساعی، حکیم، پامچال و رمپ کردستان نصب شده است گفت: زیبایی این بوستان ها نیز با نورپردازی های صورت گرفته دوچندان شده است.
قائم مقام شهرداری منطقه 6 همچنین به رصد سیستم روشنایی پل های عابر پیاده منطقه اشاره کرد و گفت: سیستم روشنایی پل ها نیز به صورت مستمر بررسی شده تا شهروندان برای تردد با مشکلی مواجه نباشند.
غفوری تصریح کرد: سیستم روشنایی معابر و بزرگراه های منطقه نیز در وضعیت خوبی قرار دارد و هرگونه خاموشی در اسرع وقت پیگیری شده و مرتفع می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgnq9q.ak9zz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما